הדברה מקצועית לעסקי מזון

מעטפת הדברה כוללת = 0 מפגעים בעסק

אנחנו מספקים את כל שירותי ההדברה להם זקוקים עסקים וחברות בתחום המזון ומספקים מעטפת מלאה וכוללת משלב התכנון ועד לתחזוקה השוטפת:

1

תוכנית הדברה מותאמת אישית

תוכנית הדברה מותאמת אישית לעסק ולכל איזור בעסק – מתן מענה מלא ושוטף בכל הקשור להדברה בהתאם לדרישות משרד הבריאות. שמירה על תיק הדברה ברור, מלא ומסודר. כל איזור בעסק מקבל תוכנית אישית שמתאימה למאפיינים ולאתגרים הספציפיים שלו.

2

ייעוץ בתהליך תכנון ובנייה

למידת השטח לזיהוי מפגעים אפשריים מבעוד מועד ומתן דגשים חשובים כבר בתהליך ההקמה. בניית תוכנית הדברה מסודרת לעסק מהחוץ ועד לחדרי השירותים. ייעוץ כיצד לבנות ולסדר את העסק בשביל שההדברה תתבצע באופן אידיאלי בשוטף.

3

טיפול במשברים

מתן מענה מהיר במקרה של התקפת מזיקים פתאומית והרסנית.

דוגמא למפת הדברה מותאמת אישית

מזיקים אוהבים עיגולי פינות -
משרד הבריאות אוהב פחות

כך תעמדו באופן אידיאלי בכל הדרישות

מעל ל-30 שנות ניסיון וידע בתחום הדברת המזון, מאפשרים לנו לתת לך את המערך המקיף ביותר להדברה במפעל, מסעדה או כל עסק למזון אחר.

כחלק מהעבודה נבצע תכנון והקמת קלסר הדברה דיגיטלי למשרד הבריאות, שיהיה נגיש עבורכם בכל עת עם כל המידע והדוחות הנדרשים.

מה הן הדרישות של משרד הבריאות להדברה בעסק מזון?

בהדברה לקויה בעסק מזון יש גם סכנות:

מזיקים ומכרסמים מסתובבים באופן קבוע בתעלות ביוב, ברחובות ועל קרקע מזוהמת ולכן עלולים להעביר מחלות קשות לבני האדם.
 
במקרה של מסעדה, מפעל מזון או כל מקום המגיש מזון להמוני אנשים על בסיס יומיומי, כל אחד ואחד מהם אחראי לשמירה הרמטית ולהגנה מלאה על בריאות לקוחותיו ועובדיו.
 
מעבר לכך, פקחי משרד הבריאות עורכים במקומות אלו ביקורות ואף ביקורות פתע, ובית אוכל שנמצא שאינו מקפיד על הדברה נאותה, עלול לקבל צו סגירה שיכול להוביל אותו להתרסקות כלכלית. 
לכן, יש חשיבות ראשונה במעלה להדברה על בסיס קבוע ושמירה על בריאותם של הלקוחות הנאמנים, שרוצים ליהנות ממזון איכותי שאינו נגוע במחלות כאלו ואחרות ומבילוי שאינו כולל היתקלות לא נעימה עם תיקנים, נמלים ועוד.
 
כאמור, משום שמקומות מהסוג הזה משרתים מאות אנשים כל יום, הדברה סטנדרטית של פעם או פעמיים בשנה אינה מספיקה ורצוי לערוך הדברה מקצועית על פי דרישות משרד הבריאות ועם תיק הדברה ומפות הדברה מקצועיות.

מה כולל תיק הדברה?

דוגמא למפת הדברה מותאמת אישית

לקוחות שהולכים איתנו שנים

כוס קפה עם מדביר

נשמח לספק לכם מעטפת כוללת לכל צורכי ההדברה בעסק בשביל שתהיו בראש נקי ושקט ולעמוד בהצלחה בכל דרישות משרד הבריאות.

הדברה מקצועית – מדוע צריך להיזהר משרלטנים?

הדברה מקצועית היא אינה עניין של מה בכך. הסיבה מדוע צריך הדברה מקצועית היא מכיוון שהדברה על ידי שרלטנים יכולה להיות מסוכנת לנו ולבני ביתנו. ככל שההדברה תהיה יותר מקצועית כך אנחנו נהיה מרוצים יותר וכך המזיקים ייעלמו מהר יותר. על כן אנחנו חייבים לבחור במדביר המקצועי ביותר בכדי להבטיח כי ההדברה תהיה בטוחה וכי אנו לא ניקלע לבעיות.

הדברה מקצועית – כיצד נדע כי המדביר מקצועי?

הדברה מקצועית חייבת להיעשות על ידי מדביר מקצועי, אך כיצד נדע כי אכן זוהי הדברה מקצועית? בכדי להיות בטוחים כי הדברה מקצועית אכן מתקיימת אנחנו צריכים לבדוק את התעודות של המדביר. ככל שהמדביר בעל ניסיון ורישיון של משרד להגנת הסביבה כך אנחנו יכולים להיות בטוחים כי ההדברה תהיה יותר טובה.

הדברה מקצועית – המומחיות של שי בר

הדברה מקצועית זהו שמו השני של שי בר. לשי בר ניסיון עשיר בהדברה והוא יכול לטפל בכל סוגי המזיקים שיש. עוד לא קם המזיק ששי בר לא הצליח לטפל ולא משנה היכן –  וזאת בגלל המומחיות הרבה של שי בר. מחפשים הדברה מקצועית? אז היא חייבת להיעשות על ידי שי בר והוא אשר יכול להבטיח כי אתם לא תיקלעו לבעיות עם ההדברה שלכם. פנו אל שי בר ותיהנו ממדביר בחסד עליון אשר אוהב את המקצוע שלכם ואשר יכול להבטיח לכם בית נקי ממזיקים.

הדברה מקצועית – מדוע לבחור בשי בר?

הדברה מקצועית מחייבת הבנה עמוקה של הלקוח, הבנה שיש לשי בר. שי בר יבטיח לכם כי אתם תקבלו את האיכות הגבוהה ביותר ללא פשרות. הדברה מקצועית היא בדיוק מה ששי בר עושה לאורך שנים ארוכות ויעידו על כך אלפי הלקוחות המרוצים שלו.

איזה שירותי הדברה אנחנו מספקים?